21. marec 2021

»Če bi bilo tako, bi podjetje že zaprli.«

Elon Musk je zanikal navedbe kitajske vojske glede vohunjenja Teslinih vozil.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
18. maj 2019

»Vaš cilj je dobiti informacije, moj pa biti plačan.«

Kevin Mallory je zapisal sporočilo kitajskemu agentu, v katerem je izrazil svoj motiv za predajo zaupnih informacij.
20. september 2024

»Obsojeno sodelovanje z Lebedjevo je bilo del novinarske preiskave.«

Danielius je obsodbo označil za politično zatiranje in napovedal pritožbo.
7. december 2023

»Za zdaj sicer še ni znano, katere informacije sta jima posredovala, zgolj da je šlo za 'operativne podatke z oznako najvišje tajnosti' in da sta podatek izmenjala v zameno za denar.«

Podatki o vrsti informacij, ki sta jih španska obveščevalca posredovala uslužbencema na veleposlaništvu ZDA, še niso javno znani. Gre za operativne podatke z oznako najvišje tajnosti, ki sta jih izmenjala v zameno za denar.
15. avgust 2023

»Sodelovanje pri izvedbi bolgarskih volitev iz tujine je bilo pomembno za našo skupnost.«

Ivanova je poudarila pomen sodelovanja pri izvedbi bolgarskih volitev iz tujine za bolgarsko skupnost.
11. januar 2019

»Več držav je zaskrbljenih zaradi domnevnih povezav Huaweia s kitajskimi obveščevalnimi službami.«

BBC poroča o zaskrbljenosti več držav glede povezav Huaweia s kitajskimi obveščevalnimi službami.
24. januar 2024

»Nekdo mora povedati Cii, da je VKontakte (rusko družbeno omrežje) pri nas veliko bolj priljubljeno kot X in ima veliko večji doseg.«

Dmitrij Peskov je opozoril, da je rusko družbeno omrežje VKontakte veliko bolj priljubljeno kot X in ima veliko večji doseg v primerjavi s Facebookom, ki sta v Rusiji prepovedana.
24. januar 2024

»Ta način delovanja je precej pogost, obveščevalne agencije po vsem svetu zelo pogosto uporabljajo medije in družbena omrežja za novačenje novih uslužbencev. Cia to počne vsako leto.«

Dmitrij Peskov je dejal, da obveščevalne agencije po vsem svetu pogosto uporabljajo medije in družbena omrežja za novačenje novih uslužbencev, pri čemer Cia to počne vsako leto.